Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Thursday, July 1, 2010

Funky Fresh Family!

Sy minat Floor Fever..Sy xtau knape..diorg best..tp dr dlu lg mmg sy minat dance2,hip hop2 ni,..tp xreti buatla..hehe..especially movie Stom the yard,Honey..tp step up sy x minat..sorry..Sjak tgok showdown 2010 ni mkin membuak2 minat dgn Floor Fever..mereka mmg best..hehe (sudah2 la tu puji)..so 26 jun yg lpas, kiteorg pegi City Square JB coz dpt tau Showdown 2010 buat roadshow kt situ..sape 'kiteorg' tu?...'kiteorg' tu sy,rumate, and few friends yg join skali. Actually hajat ke sana just nk bli tshirt diorg je...slame 5 thn dduk JB ni..sy g CS bru 2 kli..xske la g sane,xtau nape..last pegi 2 thn yg lps kot.So buat prtama kli dlm sjarah, sy sggup pegi CS yg sy xske tu smate2 nk bli tshirt FF je.huhuhu...dasyat btul aku ni. Malangnye.....sy xtau jln nk ke CS tu cmne..maklumlah..jarang drive ke bandar..jd....dgn kuase halilintar yg ade..sy memujuk rumate tlg drive ke CS utk memastikan impian sy tercapai...huhhuhu..thanks rumate, Hairiah Hussein...kamu sgt2 memahami sy.

....akhirnya...dpt la bli tshirt yg diidam2kan....yg mcm diorg pkai tu...hehehhe..

No comments:

Post a Comment