Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Saturday, December 11, 2010

Simpan yang lame,dapat yang baru

Kali ini kene cerita sikit-sikit saje,tak boleh cerita lebih2..


Ini yang lame...lepas ni simpan jela elok2..



Sebab...saya dah dapat yang baru..



peeewwwiitt..

Terima Kasih Allah..Ini baru permulaan.Masih panjang lagi perjalanan kami.Semoga jodoh dipanjangkan tuhan.Amin.

4 comments:

  1. woowww, wowww, wooww, sudah dirisik? tahniahhhh. oh, melangkah bendul lelaki2 kat stc neh. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahha..ala,baru risik..xde ape sgt pn..entah2 die tu nanti terus je kahwin..heheheh.

    ReplyDelete
  3. ehhh, ade lah tuh dr xde ape mcm kite ni. hahaha. terus kawen? mintak2 mcm tuh la. hahahaha, tp xkn la. bila lgsg ni? jgn lupa jemput naaa :)

    ReplyDelete
  4. eleh...turn awk mesti dah x lame lg kan?..malu nak ngaku plak eh...hehhe..langsung lambat lagi..silap2 awk kawin dulu..hihiih

    ReplyDelete