Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Friday, April 22, 2011

Sebulan,seminggu & 3 hari yang lalu..

Orang lain dah cerita hal kawen..kau baru nak letak gambar bertunang..ape daaaa......

Memperkenalkan..pasangan biru sejoli-yang dagunye-tak-berape-nak-nampak.....wahwah...


my handmade pelamin



nak tau kedai emas murah kat port klang?..sila pm saye ye..

2 comments:

  1. oh terima kasih. dr gambar ni sudah tau mana jari utk risik n tunang. haha

    ReplyDelete
  2. hahhaha......samela,dulu saye pun last minit gak tanye member..pastu nak duduk bersimpuh kaki menghadap mane tu pun awk nak kene tau gak..hehe..anyway congrates,harap2 semuanya berjalan lancar ye.

    ReplyDelete