Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Wednesday, May 18, 2011

tak tahan punye pun kan..ah chai

 Macam lah aku tak tau kau cakap2 pasal aku&kawan2 aku kat belakang,pastu kat depan aku, kau buat2 baik amik berat tanye itu ini dengan aku...ahakss.......sukahati kau la...akhir sekali,enjoyzzzz de food..dah macam blog hanieliza plak penuh dengan makanan.cume bezanye bukan saye yg masak..sushi king yang masak..=)




salmon steak

piri-piri chicken







ni cerita lame..saye beli tudung ratu and ade sale.sangat suke..haddooiii,kau tidak boleh menahannye nafsu shopping pun kan..(ah chai)
                                                  





terbeliak mate eden melihat harganye...








Next month start berjimat cermat..betul,kali ni tak tipu punye pun kan adoi..(ah chai lagi)

No comments:

Post a Comment