Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Saturday, June 25, 2011

Ikut suke saya

Lately hati sangat sensitif macam orang mengandung..bende kecik asyik nak dibesar-besarkan.Bende remeh nak terasa lebih-lebih..dengan orang ini,dengan orang tu.Selera makan pun naik membuak-buak,same derasnye dengan airmata.

Orang selalu kate 'sikit-sikit lame2 jadi bukit'.Tapi ni bukan pasal menabung duit.Ini perihal remeh-temeh..kumpul sikit-sikit, lame-lame jadi gunung berapi..

Rase macam 'melukut di tepi gantang'..Ade ke,takde ke,nobody appreciates..
Bile susah baru nak cari.Kalau  nak cari kesalahan,senang je tunjuk itu ini.Kalau kau yang buat,takde pun aku nak kecoh lebih-lebih.

Seriously...,i really don't care who you are, or how much important you in my life.Just hope someday  you will feel just the way i am.......**cry**

2 comments: