Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Thursday, December 1, 2011

Layan Kakak Angkat jap

Kakak angkat memang seksi,melampau juge kadang-kadang tengok pakaian dia,but kite amik yang positive je.Yang negative jangan ikut.Personally,i'm admire her energy, perfectionism, unique character dalam setiap hasil keje dia..Sometimes,ade lagu-lagu dia yang inspired kita jadi perempuan yang lebih hebat.Saya suke tengok die perfom atas pentas sungguh-sungguh..buat orang ternganga.Kadang-kadang terfikir,kalaulah saya boleh perform keje saya sungguh-sungguh macamtu juge sampai boleh buat orang impress pada kita..


Ni yang ade dalam kereta..

feveret one..

Yang ni latest..tapi cume 5 buah lagu je yang saya suke dalam album ni..takpe,tak menyesal pun.



Kenape tak download lepastu burn dalam cd je?Buat ape nak bayar mahal2 beli cd padehal kalo download kan dah dapat free?...No way,no way,no way...Kalau kite suke/minat hasil keje seseorang,takde alasan lain kenape kite tak boleh appreciate hasil keje dia..Kecuali,kalo takde duit.Oh ye,another inspired thing about her,saya pun nak body cantik macam dia.Sekian, angan-angan cik jenin 

No comments:

Post a Comment