Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Tuesday, January 31, 2012

Review Inai --- brand 'tut' yang memang tak best

Assalammualaikum..lagi 4 hari Insyaallah saya & bakal suami akan diijabkabul...semalam saya pergi round-round pekan Banting cari Inai..Tapi disebabkan kelam-kabut sikit nak cepat balik,tak sempat cari brand inai yang best yg blogger-blogger pernah review.So saya jumpe satu brand inai ni,try je...but result die memang mengecewakan...tak tahu lah pulak pengalaman orang lain macamane.



 around pukul 1 pagi,saya biar dalam sejam sampai kering.Lepas tanggalkan,basuh,warna inai memang coklat hitam...bile bangun pagi pun warna still same.


Keesokan hari,tengahari saya baru basuh baju 5 minit,mandi...cepat sangat pudar.


Kesimpulannya,saya kene cari gak brand inai yang saya nak tu, plus kene cari inai daun!!!!!!.....

No comments:

Post a Comment