Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Monday, January 23, 2012

Sponsored bunga pahar

Heiii..siape yang tak suka kalau ade orang nak sponsor bunga pahar kat majlis kahwin die?..orang giler je yang tak suke..Dulu memang kakak ipar pernah cakap nak sponsor bunga pahar.So saya iyekan je,saya tak mengharap langsung sebab saye tau abang & kakak ipar saya memang busy dengan warung makan diorang.Tapi entah camne,saya sampai-sampai rumah je,nampak kakak ipar tengah gubah bunga telur organza, dan die tunjuk kat saya sambil cakap..'okay tak dik bunga ni'...Giler tak okay!!



Oh tuhanku,cantiknye bunga pahar saya,walaupun tak up-to-date macam kat bandar,macam bunga dip,or bunga pahar yang canggih-canggih,hey you know what..kalau aku beli kat kedai mau nye cecah rm5 ke atas.Siapa nak bagi free????..Rasa beruntung bile jadi anak bongsu,kemudian last sekali majlis kahwin..everybody in the family wants to make it perfect.Syukur Alhamdulillah.Rezeli nak kahwin.

No comments:

Post a Comment