Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Thursday, February 16, 2012

sekali lagi tentang inai

Assalammualaikum..akhirnya saya berjaya merajinkan diri taip blog.Seriously saya penat giler kemas rumah husband yang comel ni,tapi malas nak merungut banyak2 sebab rumah bujang,so faham2 jela betapa hebatnye habuk yang ade.

Alhamdulillah majlis persandingan saya berjalan dengan lancar 12 februari lepas.Semuanya lancar except cenderahati untuk tetamu.Saya tak jangka kawan hubby terlalu ramai yg datang sampai kiteorang tak dapat nak bagi gift.But semua kawan2 saya dapat gift,cume tak dapat nak simpan untuk kawan2 di johor.

2 hari sebelum nikah,saya decide nak pakai inai daun sebab betul2 nak inai tu tahan lama,so saya boleh show off kat orang yg saya baru kahwin..haha.Saya pakai 2 hari berturut2 supaya inai tu merah pekat.




ni 1st inai,yang second inai saya tak snap


Kalau boleh saya nak review sekali majlis nikah saya,tapi takde gambar menarik nak tunjuk.Next time ,insyaallah.Sila bersabar ye =)

No comments:

Post a Comment