Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Monday, March 12, 2012

Cantikkan kulit & segarkan badan

Assalammualaikum...harini rase suam-suam je mood sebab today i'm gonna back to JB,jumpe dr.ahmad kesayangan..Padan muka saya lama sangat cuti kahwin,sudahnye liat nak balik JB.Bukan tu je,liat nak buat keje..liat nak writing,liat for everything.

Today saya nak share satu produk yang best,Cocoa Collagen Power Plus (CCPP)..Produk ni saya start makan sejak sebelum kahwin lagi,mase tu tak silap bulan 9 or 10.Kak Nad,wife ofismate saya yang bagi sample cocoa ni & suruh try.Minum sekali terus jatuh cinta...betul tak tipu.Saya bukanlah orang yang suka try produk ni,produk tu...pendek kata susah nak percaya.Before decide nak beli produk ni pun saya fikir banyak kali,surf kat internet...tanye member-member.Setakat ni dengar good feedback.




Kenapa saya suka??..sebab combination cocoa & kopi jadikan rase die memang sedap.First time minum,pagi pergi ofis langsung tak mengantuk,tapi angin-angin satu badan asyik nak keluar.Tengok jam dah pukul 5 petang,tak sedar pun satu hari bekerja..badan segar je rase.Kalau tak,asyik nak menguap..asyik nak mengunyah..kemudian asyik nak bukak facebook konon-konon hilangkan ngantuk. Tak lama lepastu saya terus order dekat Kak Nad..3 bulan saya minum...

-Badan segar , kurang mengantuk especially waktu pagi
-Cepat haus...so kene minum banyak air.
-Kenyang dalam masa yang lama..minum CCPP waktu pagi around 8 am-9 am...pukul 2 pm or 3 pm baru rase lapar.

-Slowly kurang tumbuh jerawat.Yela kan..name pun collagen kan..bukan setakat kurang tumbuh jerawat,tapi parut-parut jerawat pun slowly hilang.
-Tumit kaki merekah slowly jadi halus.Haaa..actually inilah sebab utama kenapa saya decide nak try cocoa collagen.Orang asyik cakap tumit kaki halus,lembut..so saya nak try.Alhamdulillah,masuk bulan ke 3 yang rekah-rekah tu dah halus.
-Slowly dah jarang minum nescafe,kopi..
-Harga yang berpatutan...mampu beli.




Sekarang dah masuk 5 bulan..so far masih amalkan minum CCPP,pergi mane-mane pun asyik jumpe orang yang memang amalkan minum CCPP.Lepas kahwin,saya ikut suami pindah ke klang..Yang bestnye kat klang ni saya jumpe kedai yang jual CCPP dengan harga yang sangat best.Mula-mula risau juga takut palsu ke,tiruan ke..tapi bila tengok betul-betul...compare dengan gambar kat internet,saya yakin...tak syak lagi.

Harga kat pasaran RM59.90 untuk 1 set (30 paket) -(semenanjung malaysia)...Sebelum ni yang saya pernah beli diorang cuma bagi diskaun RM55 je,..beli dengan orang pun RM52.Anybody interested,leave your comment and i can give u RM50 for 1 set..!!.

No comments:

Post a Comment