Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Wednesday, October 3, 2012

Moga terus bersabar

Alhamdulillah...baby dah 31 weeks.Padat je rase perut ni.moga saya&baby sihat.Sejak broadband dah mati,memang sy duduk saja kat rumah goyang kaki tanam lemak.kalau dari awal haritu saya tanam anggur,mungkin dah lebat berbuah..Memang xseronok update blog pakai handset besor tapak tangan budak.tak puas rasenye..nak upload2 gambar pun xbest.

We are now facing the tough phase.problem kereta&bank,iphone hilang,peti ais rosak...macam2la..but husband try to manage all the things..yang penting nak cari rumah yg lebih selesa dr sekarang.Moga kami sentiasa diberi kekuatan.Life must go on!

No comments:

Post a Comment