Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Thursday, January 10, 2013

Perihal Naim 30 hari

Alhamdulillah,naim dah cukup sebulan 9/1/2013 yg lepas.cepat je muka dia berubah,makin bulat dan berisi.memang penat jaga anak ni..tapi seronok.kene banyak bersabar..ape yg naim dah pandai buat after 30 hari.. :-

-Naim kuat kentut.
-Naim kuat menjerit&dah pandai mengamuk.pantang dapat susu lambat or nak tido,dia akan mengamuk dulu.
-tak suka dibedung sebab Naim suka gerakkan tangan dia macam nak main badminton..ikut macam papa die ler tu.
-Mudah sangat terkejut.kadang die dengar bunyi kentut die sendiri pun dia terperanjat sambil angkat2 tangan.
-menggeliat sambil bersuara,macam gaya orang dewasa.
-berak/kentut sambil mengerang...mesti ade suara yg keluar..
-tido sambil mengigau..tido stengah jam tetibe keluar suara,kemudian senyap sendiri&sambung tido.

Macam2la awak ni Naim :)


No comments:

Post a Comment