Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Tuesday, March 5, 2013

Relaktasi - 2

Isnin baru ni saya ke klinik kesihatan sebab ade appoinment RME.So saya ambil peluang untuk luahkan keluh kesah kak esah berkenaan pil yang dah effect susu badan saya.Punye semangat saya cakap kat doc,saya nak tukar pil sebab nak relactation baby.

Unfortunately,doc tak begitu support niat murni saya sebab doc tak yakin saya boleh produce milk yang cukup untuk baby.Kecewa gila babi unta...saya kecewa atleast doc tu bagilah saya try dulu ke..memangla amik masa,but nothing imposible kan.bukan nye aku main cakap je,siap study lagi kes2 relactation ni.berjaya je diorang tu.

Actually nak diikutkan boleh je saya bertindak sendiri stop makan pil / tukar jenis lain and usaha dapatkan susu badan.tapi saya bukan jenis yang berani sangat nak memandai buat itu ini.Aduhai..stress betul la tak tahu nak teruskan niat suci murni ni lagi or tak.haritu kemain lagi nak buat entry bersiri!!...

No comments:

Post a Comment