Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Sunday, June 23, 2013

Kami yg tak tahu guna piping beg

Wahh..specific nya tajuk.Meh cerita sikit pasal competition decorate cake sempena lecturer's week kat Linton college.ade 5 group je pun.So dalam group saya ade dr.deprizon,ima & saya.kami pun takdela plan bebenor camne nak decorate.cume rase nak letak patung atas kek & buat rumput keliling kek.Guna piping beg memang kiteorang fail la..kat tv nampak senang je kan..kami guna setakat 10% je.Sampaikn ade sorang hakim ni datang rase macam nak tolong kiteorang guna piping beg.tapi tak boleh..kahkah.The rest banyak sapu icing & hias sana sini.Luckily we ols got second runner up.Jadila..dapat no.3 out of 5.





No comments:

Post a Comment