Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Friday, August 30, 2013

Sup tulang

Minggu ni saya lapang semacam...sebab tu boleh update macam2 entry dalam seminggu.Minggu depan pulak?student dah start semester...lepastu mesti kau orang boleh nampak sawang labah2 dalam blog aku.

Tadi lunch memang puas hati giler.Mungkin sebab tu la saya tak sabar benau nak update blog.Saya makan kat tempat asam pedas haritu.Tapi harini try sup tulang pulak.Memang pekat sedap la sup tulang tu.Patutnya Qie &krew JJCM patut datang sini.Harini saya amik sepinggan nasi+ikan goreng+kerabu+sambal belacan.semua rm7.50.Mahal kan?...pastu we ols amik sup tulang semangkuk share 2 orang.Harga rm8 untuk semangkuk.Pastu air tebu gerai sebelah rm1 segelas.sedap yawww.Pastu nanges duit abis!..Layan jela.sampai senget2 letak gambar.




No comments:

Post a Comment