Dari Anas bin Malik r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesiapa yang ingin supaya dimudahkan (Allah) rezekinya atau dipanjangkan (Allah) umurnya, maka hendaklah dia memperhubungkan silaturrahim (hubungan kasih sayang).”

Iklan

Friday, December 13, 2013

Perangai naim

Lately ni naim suka hentak kepala atas lantai, kat kerusi..or kat mane2 je dia nak.Kadang dia buat secara suka-suka..kadang time dia merajuk nak nangis time tula dia hentak2...kadang mengantuk nak tido.Kadang time mama tengah dukung pun dia tanduk2 kepala kat mama.Atau naim ade gaya2 nak jadi artis rock?...oohh..tak nak la!

Ni contoh dia...dia mintak dukung sebab malas nak merangkak sendiri.Mama pulak paksa dia merangkak sendiri.






Yang ni perangai pelik2, kemam barang dalam mulut lama2




Tido peluk bantal tutup muka...ni style ikut mama.Husband selalu cakap saya tido peluk bantal sambil tutup muka.Tapi saya tak pernah perasan punnnn.



Cer tengok dahi naim tu..ade kesan lebam sebab suka hentak2 kepala.


Okay sekian.

No comments:

Post a Comment